Esport mautí
 Katalluna
Era molt d’hora al matí, acabava d’agafar el tren per anar a treballar però m’havia posat un xandal perquè volia anar primer a fer una mica d’esport, malles cenyides acampanades de baix de color gris i jaqueta del mateix color amb un top d’aerobic a sota. Estic apuntada a un gimnàs proper a la feina i tenia classe de steps a les 8h. Estava a mig camí, quan vaig rebre un misteriós missatge d’un numero de  telefon desconegut que deia: no facis preguntes, baixa a la parada de Terrassa i puja al renault scenic gris que trobaràs a la porta. La meva polla t’espera ja calenta.

No vaig entendre res, però havi de ser algú que em coneixia i que sabi on era, el meu estomag va saltar i el meu sexe de forma inesperada va contraure’s un parell e vegades.

Vaig  mirar al meu voltant, estava convençida que algú ho havia notat, pero no semblava que fos així.

Quedaven 2 parades per decidir que feia. Finalment van anunciar la parada: propera parada: Terrassa.

Anava una hora d’hora i vaig baixar de forma quasi incoscient.

Vaig sortir de l’estacio i vaig veure el renult escenic. M’hi vaig acostar, vaig obrir la porta i vaig pujar. El conductor era un amic d’un amic meu, que només havia vist en una ocasio i vaig al.lucinar.

Només em va dir: treu-te la jaqueta i corda’t el cinturó. Mentre em treia la jaqueta ell observava com el meu pit cenyit pel top estava tens i els mugrons es marcaven.

Va somriure.

Quan em vaig cordar el cinturó, va retenir la meva mà esquerra i la va posar sobre la seva bragueta. Tot seguit va engegar el cotxe. Jo estava mig paralitzada i no entenia gaire res. Ell em va dir: penses tenir la mà quieta gaire estona? M’han dit que ets bona i que avui tindré la millor mamada de la meva vida, així que ves-te preparant.

Entre sorpresa i excitada vaig començar a moure la mà suaument per sobre de la seva bragueta, vaig notar com el seu sexe responia i s’anava endurint. Vem arribar molt aviat al Park Vallés, es va dirigir al parking subterrani, i va parar el cotxe al lloc més llunyà a l’entrada.

Es va descordar la bragueta i va treure la seva polla de dins els calçotets, una polla prou respectable, amb la punta descoberta per falta de pell al prepuci, cosa que feia que la veiés més brillant del que estic acostumada. Vaig decidir tastar-la. Em vaig descordar el cinturó del cotxe i em vaig girar, tumbant-me sobre el meu acompanyant. La meva llengua va tocar la seva pell, estava calenta i molt suau, vaig agafar el prepuci amb els llabis i vaig xuclar lleument mentre la meva llengua jugaba am b el foradet de la punta. Vaig separar els llabis i vaig baixar la llengua per un costat, resseguint les venes inflades i vai tornar a pujar per l’altre. Les meves mans van començara a acariciar els testicles i anar a poc a poc acostant-se a l’ano. Llavors vaig obrir la boca lentament i vaig entrar aquella polla brillant dins la boca, fins que ja no es veia. M’encanta que em mirin quan faig una mamada, vaig anar pujant i baixant, mentre de reüll miraba com li agradava, la meva saliva mullava la polla i cada vegada que pujava la meva llengua jugava a la punta fins que d’un xarrup tornava a empassar-mela sencera, pujant, roçant amb les dents la zona del prepuci descoberta i tornant a baixar per la polla mullant-la més al notar una lleu contracció.

Les contraccions es van anar accelerant, la seva cara també cambiava, els seus gemecs m’ndicaven que s’ho estava passant de conya. Vaig acostar el meu dit al meu cony que estava molt mullat, i amb aquesta humitat vaig tornar al seu culet. Vaig entrar no més de 2 centimetres, només per tenir la sensació de ser jo qui el follava a ell.

Quan va notar el dit va sorpendre’s un moment, pero poc després els seus gemecs van ser més forts, el seu sexe estava a punt d’explotar i mentre el meu dit entrava i sortia del seu cul, la seva polla es va contraure amb més força i va explotar, deixant anar dins la meva boca un liquid calent i amarg que tan bé conec i que em vaig empassar sense dubtar.

Llavors vaig acabar de llepar fins que no va quedar res. Ell feia cara d’exhaust i no vaig poder resisitr preguntar: què, sóc o no soc bona?

Resposta: el que ets, és una puteta encantadora, però no et pensis que et deixaré així, no sóc tan cabron. Passa a darrera i seu.

Vaig fer-li cas. Em va agafar les mans i em va esposar, tot seguit amb una altra esposa vaig deixar-me lligada a la porta. Em va fer estirar sobre el seien i em va treure els pantalons.

Va passar la mà pel meu cul, i va donar un parell de copets. “Bon cul, guapa”. Es va trobar amb el meu tanga empapat i va començar a acariciar-me per sobre, fins que els seus dits van trobar la meva cova molt lubricada i humida. “No coneixia a ningu que es mullés tant pel sol fet de ser una mamada, ets més puta del que pensava”. Jo no vaig contestar, em feia por espatllar-ho i que no seguís i jo necessitava que ho fes, necessitaa que m’omplis.

Va entrar primer un dit, després dos, després tres… no li costava gaire, jo estava molt encesa, pensava que no aguantaria gaire pero el molt mamón sabia fer-me aguantar al limit.

Va parar un moment per arribar a la guantera i va treure un consolador, no m’ho podia creure, pero per la seva cara imagino que els meus ulls es van iluminar de plaer al veure’l.

Va acostar-lo al meu sexe i sense gaire esforç el va entrar i el va posar en marxa, jo estava tan excitada que el meu sexe no deixava de rajar, estava molt humida, i a ell li encantava.

Tot seguit va mollar-se un dit i el va acostar al meu cul. “ Tu no t’escaparàs d’una enculada xata”. Només me’l vaig mirar i elv aig deixar fer. El seu dit, s’anava obrint pas i finalment el va tenir tot dins, va anar entrant i sortint al mateix temps que ho feia el vibrador a la meva vagina, jo no m’ho podia creure, el meu sexe estava com mai, notava una calor bestial i les contraccions que s’iniciaven m’indicaven que estava a punt d’acabar. Estava a punt de corre’m quan vaig va acostar el seu sexe, que tornava a estar inflat, a la meva boca i el va ficar dins d’una sola vegada.

Era brutal, estava disfrutant per triplicat.

Vaig explotar, el meu sexe atrapava el vibrador i el meu cul els eu dit, tota jo estava molla i els msus fluxes sortien de dins meu mullant les meves cames. Quan vaig explotar ell va riure i em va dir: segueix menjant-me puteta, que avui només et volia per això. Vaig tornar a concentrar-me en aquella polla fins que la vaig fer corre’s de nou.

Després de respirar fons dues vegades em va treure les esposes, ens vem arreglar la roba i colocar de nou al seient de davant.

Va arrencar el cotxe i em va tornar a l’estació i em va dir: “ la teva classe d’avui ha acabat, pero crec que el vibrador s’ho ha passat molt bé i jo això no m’ho perdo,  la teva cova l’he de provar amb la meva polla, estigues pendent dels meus missatges”.

Vaig arribar a l’hora d’entrar a treballar, encara acalorada per la trobada. Va  ser una hora d’esport no reglat, ben especial.

Katalluna

Volver al de Indice de Katalluna