|
|
Treballava de secretaria de direcció en una oficina de la Rambla de Cataluña des de feia diversos anys, el meu jefe m’ obligaba a anar ben vestida, de forma quasibé provocativa. Deia que així els clientes es sentien millor atesos. La meva feina m’absorvia i les meves relacions socials s’havien deteriorat amb el temps.Feia temps que observava des de la meva finestra com cada dia al fer-se de nit un grup gens important de noies de totes les nacionalitats es plantaven al carrer amb roba descaradament curta per fer la seva feina. Jo observaba com paraven els cotxes i después de breus converses elles pujaven al cotxe. Al cap d’una estona tornaven a estar allà i es repetia la operació, em fascinava aquell mon que jo veia com llunyà malgrat estar tan aprop.
Quasi m’atreviria a dir que les coneixia: la rossa tenia predilecció pels cotxes cars, a la pelroja li agradaven els jovenets, i la mulata a vegades pujava en el cotse encara que hi hagués 2 o més persones.
La meva curiositat era màxima, volia entendre aquell mon, volia entendre perquè i com. no podia deixar d’imaginar com serien aquests encontres fortuits, alguna que altra vegada havia intentat imaginar-m’ho pero no n’era capaç. Sóc de l’antiga escola i les trobades fortuites no les domino gaire. Alguna vegada havia pensat fins i tot a preguntar-li a alguna d’elles detalls, però no m’hi atrevia.
Era una tarda de primavera, ja es podia començar a deixar la jaqueta a casa, però al vespre encara feia fresca. Tenia un sopar d’empresa amb un important client. El meu jefe m’havia aconsellat ser puntual i anar correctament vestida. Ja us he dit que significava això per ell. Com que el sopar era bastant aviat vaig decidir endur-me la roba a la feina i canviar-me allà. Quan vaig enllestir les cartes i vaig comprovar l’agenda del dia següent vaig estar-me una estona mirant les meves noies del carrer, avui tenien més client dels habituals.
Vaig anar al vestuari per canviar-me, però com que em sentia excitada, vaig decidir apagar una mica els meus instints. Vaig entrar a la dutxa i em vaig masturbar lentament, m’agradava pensar que algú em mirava, que algu em demanava que acabés, que fos molt bruta i em deixés portar. Sempre he cregut que un bon orgasme fa que la pell brilli més i és millor que qualsevol crema. Después de dutxar-me em vaig vestir. Tota una cerimònia: tanga brasiler de color negre, un sostén negre a conjunt ben apretat per resaltar els meus pits, mitjes enganxades a un lliguer semitransparent, una faldilla negre curteta, una brusa granate cenyida i unes sabates amb un taló d’agulla. Em vaig mirar al mirall, estava realment fascinant. Un retoc amb una mica de maquillatge i ja estava a punt.
Vaig surtir del despatx, la fresca va estimular els meus mugrons que es van apretar al meu sosten i vaig dirigir-me al lloc on tenia el cotxe aparcat. Estava esperant en un semàfor per creuar quan es va aturar un cotxe i va obrir la finestra. Era un cotxe de gama alta i el paio que el conduia tindria uns 45 anys, anava amb traje i estava de bon veure. M’acosto pensant que volia alguna indicació de carrer o restaurant i em diu: "¿Cuanto ?". Per un moment no ho vaig entendre, però llavors em va venir a la ment totes les vegades que havia vist aquesta escena desde la meva finestra. Quasi inconscientment vaig dir: “si tu buscas el Hotel.... te cobraré 300 Euros”. “OK, puja al cotxe”
Un cop al cotxe no m’ho acabava de creure, estava molt callada analitzant la situació mentre ell conduia. Que estava fent? No sabia ni qui era ni que voldria, ni tan sols sabia si seria capaç de no surtir corrents quan arribés el moment. Els meus tabús m’estaven fent dubtar però el meu sexe estava viu, jo notava la seva vida entre les meves cames i això encara em feia dubtar més. Estava excitada, la situació em posava calenta i feia molt temps que volia notar aquesta calor.
Em va portar a un hotel de la zona alta de Barcelona, un d’aquests que et reben, amagen el cotxe i que mai et creues amb ningu perquè està tot controlat. El porter ens va acompanyar a una habitació i ell va encarregar cava.
Al pagar l’hotel i el cava, va estendre’m els 300 euros i em va dir. “ Per evitar malentesos”.
Jo encara no havia dit res quan ell em va servir la primera copa.”Tu ets
nova, no?, perquè no t’havia vist mai i estic segur que m’hi hauria fixat perquè tens un cos imponent”.Vaig respondre timidament que sí. “ No tinguis por, no et faré fer res que tu no vulguis, no soc gens sofisticat” Això no em va tranquilitzar gaire perque no sabia que era el normal o l’extrany però va trencar el gel.
Es va posar dret davant meu, es va treure la jaqueta, i después em va descordar els botons de la camisa. “Gastes lenceria cara, quina sorpresa!” Ho va dir mentre les seves mans ja acariciaven els meus pits. Es va acostar amb la seva cara al meu escot i va tornar a somriure quan li va arribar l’olor del perfum d’un preu d’escandol. “ Ets una puta de gustos cars”. Em va mossegar suaument el coll, l’escot i va deixar caure els meus sostens per tal d’arrribar a menjar-se els meus pits. Tot ho feia amb tanta suavitat que jo m’estava excitant molt. Mai havia imaginat que una persona que va de putes busqui aquest tipus de contacte, em sentia tranquila i això em va servir per abandonar definitivament els dubtes.
Es va treure la corbata i la camisa mentre jo observava el seu cos ben muscular i bronzejat en el que jo imaginava eren moltes hores de gimnàs. No vaig poder-ho evitar, vaig començar a acariciar-lo amb les mans per despre´s fer-ho amb la meva llengua, es notava que li agradava, jo notava el seu sexe inflant el seu paquet, Així que vaig descordar-li els pantalons i van caure als seus peus, después vaig treure-li un slip super ajustat que li marcava un paquet descomunal. Ell va pujar la meva faldilla fins trobar el meu tanga, moment en que les seves mans van començar a agafar amb força el meu cul. Em va baixar el tanga sense treure’m ni la faldilla ni el lliguer y va seguir acariciant el meu cull. Em va fer donar la volta de cop i em va deixar arropenjada al llit amb el meu cul en pompa mirant els seu sexe.
Va passejar la seva polla per l’entrada del meu cul però finalment va avançar una mica més i va ficar-li dins del meu cony d’una embestida. “Una puta que va excitada?”, la seva sorpresa era cada vegada més gran, però malgrat tot va començar a entrar i surtir del meu sexe cada vegada més ràpid, els meus gemecs eren reals, cada vegada cridava més, el meu sexe estava molt humit, y tenia dins una polla considerable que m’estava encenent més i més. Ell estava disfrutant de valent però va parar abans que em pogués correr, i això que em falta poc.
Em va girar i em va dir: Ets la puta més bona que he conegut fins avui, si em deixis que et dongui pel cul i em fas una mamada et doblo el preu pactat.
Fer-li una mamada no era un problema, de fet, m’encanta, però mai m’havien donat pel cul i no em feia gràcia, tot i que reconec que sentia certa cusiositat, però li vaig dir que sí a tot. Estava molt calenta i no volia que s’acabés.
Vaig agenollar-me davant seu i vaig començar a menjar-me la seva polla que estava mullada pels meus fluxes, primer la puntenta i a poc a poc a tota cap dins, el gust del meu sexe m’es conegut, m’encanta tastar-lo quan em masturbo, però notar-lo en una polla dura que és només per mi feia que m’agradés mes i que espigues disfrutant de debo. Mentre acariciava els seus collons ell tenia la mà al meu cap marcant el ritme de mamada que volia, a vegades em feia empastar-me-la fins la gola i altres nomes una mica, “ llepa, puta, llepa…” Vem estar així ben be 5 minuts, cap amunt i cap avall, la seva polla estava dura i suau i ja començava a notar les seves contraccions quan em va fer parar.
“encara te d’encular puta i vull corre’m dins el teu culet”.
Em va fer estirar al llit mirant el sostre amb el cul al marge del llit, em va aixecar les cames, posant-les sobre el seus hombros, deixant el meu sexe a l’alçada de la seva polla. Primer va entrar de nou dins el meu sexe que estava brutalment humit i va somriure, despres amb la polla mullada amb el meu fluxe va moure-la enrera fins situar-la al meu anus. Vaig intentar relaxar-me, no volia que es notés que era la primera vegada. El seu dit anava de la vagina al anus aprofitant la meva humitat per lubricar-lo, finalment va començar a entrar lentament. Primer una mica de dolor, y después una sensació que em va sorprendre. Quin gust!! Era una sensació diferent pero molt agradable. Vaig començar a cridar de plaer, i ell va colocar la seva mà entre la meva vagina i el meu clítoris acariaicant les dues coses alternadament mentre em follava el cul, una vegada i una altre…
En aquesta postura jo li veia la cara a ell i ell a mi, la seva era de plaer i pel seu somriure intueixo que jo debia fer cara d’extasi, dins i fora… una mica més,… fins el fons i cap fora … més … més ràpid… jo no podia més i em vaig deixar anar, el meu sexe va explotar, secretant liquid calent y jo vaig cridar com una boja amb aquell orgasme, ell va notar el meu orgasme amb els seus dits i aixó va precipitar el seu, es va correr, vaig notar el seu liquid calent dins el meu cul y aixó va fer que em corre’s que nou. Después va surtir lentament de mi. El meu cul estava obert i això era una situació molt extranya. Però feia molt temps que no vivia un polvo com aquest.
Em va donar 300 euros més i em va dir:“la habitació està pagada, jo marxo que tinc un sopar"Es va dutxar ràpidament i va marxar. Llavors jo vaig pensar que també jo tenia un sopar i arribava tard. Em vaig dutxar de nou, em vaig vestir i vaig demanar un taxi. Mentre anava cap al sopar pensava en el que havia fet, era tan inverosímil que em costava de creure, però ja no podia fer-me enrera, ja ho havia fet i el més greu de tot i que més m’atormentava era que m’havia agradat i això em feia sentir culpable.
Vaig arribar al restaurant encara amb el cap ple de records que volia guardar i oblidar al mateix temps, el meu jefe feia cara d’enfadat i el client ja hi era. Em vaig disculpar per arribar tard i quan em va presentar el client, em vaig paralitzar. Era el meu client de feia una estona.
Vaig al.lucinar. Quan el jefe ens va deixar sols em va explicar que em va veure surtir de l’oficina i em volia gastar una broma, que mai s’hauria imaginat la meva resposta, però que no es va poder resistir a la temptació quan li vaig dir que sí. Que les peles me les havia guanyat de debó i que me les podia quedar i que quan volgués repetir cap problema, que si volia em recomanava i tot, que si era tan bona de secretaria com de puta el meu jefe tenia sort.
Tot el sopar va estar ple de complicitat, que el meu jefe poc imaginava el perquè. Aquell va ser el sopar més surrealista al que he anat fins ara. El negoci evidentment va ser favorable, no sé si pel que havia passat abans o per la meva feina de secretària. Un altre dubte que no resoldré.
Katalluna
Tornar al index de Katalluna