|
|
Ella estava nua davant meu amb la seva silueta esvelta mirant-me amb cara de que volia que mi acostés i la fes gaudir.
Jo sinuosament m’hi vaig acostar i amb la meva llengua vaig recorrer tot el seu cos descrivint cercles a totes les parts mes eròtiques: des de els pits fins al puvis, molt ben rausurat. La sentia gemir suaument com si no ho volgués fer.
Ella estava impacient, volia acariciar-me a mi també, però jo no la deixava, volia veure-la disfrutar i que disfrutés com no ho havia fet mai. M'encantava veure aquella cara de plaer immensa que tenia.
No la deixava acostar-se al meu membre, la estava fent empipar i alhora disfrutar cada cop més amb aquella prohibició. El seu grau d'exitació era màxim, quan em vaig centrar en el seu clítoris, tot posant-li 2 dits dins del seu tresor, ella va començar a convulsionar-se i li vingué el primer dels orgasmes de la nit. Es quedà uns moments parada, mentre jo li besava els llavis amb passió. Sense adonar-me’n ella m'agafà el membre i començà a moure la ma de dalt a baix amb gran intensitat. Volia fer-me correr però aquella no era la meva intenció.
La vaig fer parar. Vaig humidificar una mica el meu glande i la vaig penetrar suaument. Llavors ella va emetre un gemec de plaer. Vam començar a moure’ns al mateix ritme com si d’un sol cos es tractés. ella cridava de plaer, li estava agradant molt, disfrutava, i en volia més; per aix vam canviar de postura. La vaig posar de quatre potes i la vaig penetrar amb una embastida forta seguida de moviments molt ràpids, treient i posant el membre dintre la seva vagina per així augmentar la seva sensació de plaer. ella va començar a remoure’s i a cridar i li vingué el segon orgasme.
Jo aprofitant aquell líquid viscós, li vaig humidificar el seu anus, i vaig començar a jugar amb el seu foradet mentre la seguia penetrant, ella tornava a gemir de plaer. Jja havia tingut dos orgasmes i estava disfrutant com una boja, jo al veure-li la cara també disfrutava.
Quan vaig veure que ja tenia l'anus prou lubrificat la vaig fer seure sobre meu suaument, no li volia fer mal, ella es queixà una mica al principi, però llavors disfrutar com una boja en volia més, volia ser penetrada amb tota la força del món, va tenir diversos orgasmes fins que l’orgasme final va esdevenir i els dos ens vam correr alhora.Ella s'estira sobre meu i ens vam quedar dormits tota la nit, fent-nos caricies per tot el cos. I al matí següent per esmorzar vam tornar a tenir la nostre dosi de plaer.
pika2
Tornar al Index