Migdiada d'estiu
 Katalluna
Era juliol, no recordo el dia, pero sé que era dissabte. Em vaig llevar a mig matí i vaig anar a comprar. Em sentia sexi, no us sabria dir perquè, però debia sé cert perquè notava les mirades dels homes clavades en les meves cames morenes que acabaven sota una faldilla curta. Això va fer que es marquessin els meus mugrons sota la prima samarreta que m’havia posat obviant el sostenidor, cosa que va provocar encara més mirades.
Això em va alegrar el dia, vaig arribar a casa i em vaig preparar el dinar, no m’agrada menjar sola, però la meva parella m’havia informat que avui treballaria fins a la nit.

Després de dinar vaig decidir fer una migdiada, em vaig treure la faldilla i la brusa i em vaig estirar portant només un breu tanga posat.

No sabia quina hora era, em va despertar el so de clau a la porta, encara recordava un troç de l’ultim somni, i era tan calent que vaig notar el meu sexe encés. Vaig tornar a tancar els ulls com per retenir-lo, no volia que acabés.

Vaig notar un alè calent sobre el meu coll. La veu de la meva parella deia: bona tarda! M’he pogut escapar abans d’hora. Només vaig fer un so de ronroneix (com un gat), i ell va acostar-se al meu coll i va començar a besar-me, em vaig relaxar i el vaig deixar fer. La seva llengua recorria la meva esquena, s’apropava al meu cul i tornava a pujar. De forma incoscient vaig obrir lleument les cames. La seva mà em va anar acariciant seguint el mateix recorregut. El coll, l’esquena, roçant els pits lateralment i el meu culet. Les caricies es van intensificar, sobretot al meu cul, va desplçar la mà cap davant per descobrir que el meu sexe ja estava humit.

Vaig notar que se li escapava el riure i va dir: m’agradaria saber que somiaves gateta meva. Vaig tornar a ronronejar.

No sé en quin moment es va treure la roba, però va seure sobre el meu cul i vaig notar de seguida el seu sexe inflat acaronant el meu cul, ell obria pas amb les mans i agafant un pot de vaselina que sempre tenim a la tauleta em va pringar ben bé el meu anus. Va arropenjar el seu sexe, apartant una mica el tanga i va anar entrant lentament, mentre s’estirava sobre mi. El seu alè a cau d’orella i la seva veu dient-me que era una puteta, que pensava destroçar-me només em va arrencar un somriure, seguia dormintejant.

El seu sexe es movia de dins a fora del meu cul, m’estava posant molt calenta i ell ho sabia. Una estona després va sortir, i em va donar mitja volta, jo seguia sense obrir els ulls.

Primer les seves mans, acariciant el meu pit, el meu ventre i trobant el meu sexe més que húmit. Em va treure el tanga i la seva llengua va llepar el meu pit, petites mossegades i algun xarrup, va baixar per l’abdomen i va començar a assaborir el meu sexe, primer per fora , després agafant el clitoris entre els llabis i donant copets amb la llengua i finalment bebent de dins del meu sexe, follant-me amb la seva llengua. Estava tan relaxada, tan deixada anar, que sentia un plaer inmens, el meu sexe palpitava i necessitava més.

Va ser llavors quan estava a punt de corre’m que va parar es va estirar al meu costat i va dir. Fins aquí el sexe gratis, si en vols més t’ho guanyes. Em vaig despertar de cop, entre enfadada i excitada, i vaig començar a menjar-me’l. El seu coll, els seus mugrons… I ja acariciant els seus ous vaig arribar al seu sexe que estava molt rigid i calent. Vaig jugar a la punta del seu sexe amb la meva llengua. M’encanta fer-ho i ell va somriure al veure la meva cara de vici.

Vaig seguir menjant-me el seu sexe de mica en mica, primer llepant els laterals, després ficant-me-la a la boca fins el fons, tot això sense deixar de jugar amb una mà en els seus collons i amb l’altre anant a buscar humitat del meu sexe per acariciar el seu anus. Però en aquest últim pas em vaig perdre una mica pel camí. Quan vaig arribar al meu sexe, estava tan calent que no vaig poder resistir acariciar el meu clitoris i ficar un dit primer i un altre després dins del meu sexe per comprovar que no estava somiant. Llavors vaig treure els dits de la meva vagina i aturant la meva mamada me’ls vaig acostar a la meva boca per llepar-los.  Després els hi vaig acostar a ell i mentre ell els llepava vaig colocar una cama a cada costat del seu cos i suaument vaig atrapar el seu sexe amb la meva vagina baixant lentament, fins que la vaig notar clavada fins el fons. El moviment de puja i baixa es va fer cada vegada més ràpid, la meva respiració es va començar a accelerar al mateix temps que ho feia la meva cavalgada. El meu sexe es movia sol, secretava sense parar i es contreia atrapant i alliberant la seva polla, fins que no vaig poder més i em vaig correr, una contracció més forta i més ràpida i una quantitat de liquid descomunal el van avisar que jo havia acabat, això va precipitar el seu orgasme, el seu sexe es va contraure i vaig notar com alliberada dins meu tota la seva llet.

Li vaig fer un petó i li vaig dir que quasi havia sigut millor que el somni. Va somriure es va aixecar i em va comunicar que anava a dutxar-se però que no havia arribat sol, que el seu amic Sergi estava al menjador i que estaria bé que li servis alguna copa.

Estava al.lucinant, com s’havia atrevit a no dir-m’ho abans. Em vaig posar l’albornoç i em vaig acostar al menjador, la cara de vici del Sergi i  el seu paquet a punt de fer explotar a la bragueta m’indicava que com a mínim ho havia sentit tot, fins i tot potser també ens havia vist.

Em vaig posar vermella però al mateix temps em va excitar la idea. Amb un somriure li vaig preguntar que volia beure, em va dir que qualsevol cosa que estigués freda li aniria bé. Em vaig dirigir a la cuina on em va seguir, vaig obrir la nevera i la fredor em va anar perfecte per apagar-me una mica, vaig treure dues cerveses i al girar-me vaig literalment xocar contra ell. Estavem tan aprop que notava el seu sexe inflat sobre la meva pelvis, sense tallar-se gens em va apretar contra ell agafant fort el meu cul i els nostres llabis es van creuar. Em va estirar sobre la taula de la cuina, i sense gaires miraments em va descordar l’albornoç que em separava de la fusta freda. Els dos anavem calents i no calien explicacions. Em va mossegar, acariciar i magrejar els pits, encara tensos i descordant-se la bragueta va treure la seva polla a punt d’explotar que va anar directament dins la meva vagina, plena dels fluxes de la última correguda, va entrar amb un cop sec i va començar a entrar i sortir amb certa violència, cada vegada més ràpid. Jo notava els seus ous xocant en el meu cul, i el meu sexe va agafar vida propia de nou i estava encenent-me acceleradament.

Cada vegada amb més violència, notava la seva suor sobre la meva pell i finalment es va correr poc abans de que ho fes jo.

Es va netejar amb un paper de cuina, va agafar les cerveses i va tornar al menjador on acaba d’apareixer la meva parella. Van seure i es van posar a parlar de les seves coses mentre assaborien la cervesa.

Jo em vaig anar a dutxar, i em vaig masturbar per corre’m per tercera vegada, aquesta última controlant la situació jo i només jo.

Després vaig anar a buscar una cervesa i vaig seure amb ells al menjador. Sempre m’han caigut bé la majoria d’amics de la meva parella.

Tornar al index de Katalluna