|
|
Aquella tarda s'estava avorrint d'allò més..acompanyar la seva germana petita al Parc d'atraccions del Tibidabo no era el seu ideal de un dissabte a la tarda.. tenia dinou anys acabats de fer i el seu cos només li demanava sexe.. es masturbava tot el que podia i de totes els maneres que en sabia..el seu cos era espectacular.. ho sabia i s'agradava.. tenia el pit ferm.. gros pero gens caigut..el ventre molt pla i unes cames llarguisimes que feien perdre el cap a tots els homes que es giraven per mirarsela.. ademes li agradava la roba provocativa.. pantalons arrapats.. faldilles molt curtes.. camises semitransparents i tops que deixaven a l' aire el piercing que duia al melic... n'estava orgullosa d'ell i li agradava ensenyarlo..-Marta,no ets grandeta per anar al parc d'atraccions?
-potser si Sonia,pero.. en confiança.. on hi ha mes pares als que posar calents que aqui? no em diguis que no ho has fet mai..
Mala puta!!ella pensant que la seva germaneta era una nena i ara resulta que era una escalfabraguetas? com no s'havia donat compte abans??
-que dius Marta?tu que en saps d'aixo?
-dona.. no soc tan nena.. acabo de fer disset anys i em sembla que no estic malament no?
Ben mirada, la Marta feia goig.. no se l'havia mirat mai desde aquest punt de vista,tot i que a la Sonia havia tingut alguna experiencia amb dones i no li era gens desagradable.. ara que ho deia.. potser era una mica mes grassoneta que ella.. potser no tan rossa.. potser no tan alta.. pero encara tenia aquella mirada de nena que torna boixos als homes... el cos, ben mirat el tenia molt desenvolopat.. era una nena que començava a ser dona i ara començava a recordar quant ella va perdre la seva virginitat... a aquella tenda petita.. aquella tenda que feia olor a galetes i llaminadures... tot pensant aixo era completament distreta quant la veu dolça de la
Marta la va despertar tot pensant..cony si es la teva germana petita.. que t'empatolles?- que ens apostem a que aquell senyor de barbes em paga la entrada al parc?
- va.. no siguis fleuma que porto diners
- no es per els diners..no emdiguis puta, germaneta.. es un joc.. ja ho veuras..
I va enfilar cap a un home de uns 40 anys.. amb barba arreglada i un nen de un parell d'anys agafat de la ma...
Al moment de ser-hi al devant a la Marta se li va caure aquell petit bolso just als peus d'aquell home.. i en ajupirse a agafar-lo s'en va cuidar molt de refregarli el cul per la bragueta d'aquell home.. ho va fer descaradament... i en notar que ell no reaccionava de la sorpresa.. encara hi va remoure una mica el cul contra la polla d'ell que començava a despertar..
- Uy.. pero que tenim aqui?? em sembla que vostè en te ganes i no es de un dia oi?
- Nena.. que em dius? no t'entenc...
Ella se hi va encarar amb el seu somriure mes trapella
i amb disimul li va pasar els dits per l'entrecuix..-Sembla que es va despertant..
Ell va reaccionar com nomes un home pot fer.. sense cervell
- Nena,com et dius?vol que ens veiem a dins del parc?
- M'agradaria pero la meva germana no vol dur-m'hi, diu que es car..
Quatre ulls es van girar cap a la Sonia que no sabia on ficarse..
L'home en veure la germana.. amb els cabells rossos al sol... amb aquella faldilla curta i amb aquella bola clavada al ventre va perdre el mon de vista...
- Te..si vols estare per la banda del tunel del terror sobre les cinc...
Amb una cara tremenda de felicitat va anar cap a la seva germana i disimuladament li va posar un bitllet de 10.000 a la ma dreta...
- Ho veus?son gent massa senzilla..a la que els escalfes una mica perden el poc cervell que tenen..
A la hora convinguda eren les dues a la entrada del tunel del terror... la Sonia encara no s'avenia del que havia fet la seva germana petita... tota la vida pensant que era una nena.. pensant que era tonta.. pensant que.. i ara era mes puta que ella.. l'home ja era a la cua i ella li va dir a la seva germana gran..
-esperam aqui que no trigare massa..aquests se m'escorren desseguida...
Es va colocar al mig de la cua.. just al devant de l'home i amb l'excusa de que era una cua apretada no feia mes que apretar el seu cul amb la bragueta de l'home.. i ell començava a suar... a tot aixo..un nen de dos anys seguia penjat de la seva ma, aliè a tot el que li passava pel cap al seu pare.. No van fer mes que entrar i quant es van començar a sentir elsprimers crits aterradors la nena es va
agafar a la cintura de l'home..- No l'hi sap greu oi?em sembla que tinc por..
- Esclar que no, maca, agafat fort...
I tant que s'hi va agafar fort.. pero no va ser de la ma
precisament... amagada a la foscor va treure la polla d'aquell home per la bragueta i va pensar-no esta malament.. no.. deu-ni-do.. el va posar contra una columna i va començar a ferli una palla... la seva ma.. encara petita.. no la podia agafar sencera pero a fe de déu que a aquell home li era el mateix..tenia els ulls en blanc mentre la maneta de aquella mitja nena-mitja dona pujava i baixava.. pujava i baixava.. cada cop mes depressa..mentre la ma que li quedava lliure a aquell home tafaneixava per sota d'aquella faldilla curta que ella duia.. mentre s'introduia per entre les calces i li acaronava amb torpesa,calces amb dibuixos del Mickey i la Minnie,pero ell no ho veia...tot s'ha de dir la figa i el seu clitoris que començaven a estar completament molls... se li posaven aixi nomes de notar les venes palpitants d'una polla com aquella.. si no fos que era tard encara se l'hagues follat.. feia dies que estava calenta..vaja..com sempre...
Els gemecs d'aquell home es van sentir a tot el tunel del terror pero com que alla dins cadascun cridava com volia o com podia no es va notar molt.. i ell se li va escorrer a la ma..disparant lleterades mes lluny del que ho hagues fet mai.. mentre tirava el cap enrere i ella li deia a l'oida amb una veu preciosa que barrejava la dolçor d'una nena i les paraules d'una fulana..
-donamela.. donam tota la llet, va... m'agrada la teva polla saps? siii.. siii.. mmmmm.. no paris.. ficam be el dit.. si.. m'agrada.. si m'haguessis donat mes temps m'hagues agradat fotramela a la boca i beuremela tota.. no t'agradaria follarme la boca? encara no he trobat ningu que consegueixi ferme ennoegar... t'agrada el que et faig? notes lo mollada q'estic? donam la teva llet.. sii.. ssii...
I la llet d'aquell homenet de uns quaranta anys seguia rajant per la ma d'aquella nena.. ara l'hi rajava maniga avall.. i quant ell va acabar d'escorrers.. mirant-sel amb una cara que aquell home no oblidaria mai va dur-se el puny de la samarreta als llavis.. tastant el sabor salat del semen d'aquell home.. tancant el ull i, acostanse-li li va dir a l'oida...
- M'ha agradat la teva llet.. potser algun dia tornem a repetir...
I va sortir per la porta d'entrada un altre cop.. dient al porter que li feia massa por.. que encara era molt jove per emocions tan fortes.. i fent-li l'ullet a la seva germana se li va acostar tot dient-li
-anem a algun lloc que em pugui netejar una mica, va.. que mira.. aquest pallo se m'ha escorregut a sobre de la samarreta i ademes tinc el cony tot xop..
-em vols fer creure que tu, quasi una nena t'has cardat aquell tio a dins del tunel?
-no dona.. per deu mil peles no em dixo follar per un babós... l'hi he fet una palla pero t'aseguro que s'ha quedat molt satisfet..
- Que dius...
- Olora'm el puny de la samarreta..
(continuara)
Doctor Sorra
![]()
Volver al Indice de Sorra