|
|
Encara no s'acabava de creure la forta olor a semen que feia la samarreta de la Marta...aquesta petita puta li havia fet una palla a un tio que no coneixia de res a un lloc public! començava a creure que no coneixia a la seva germana... i no s'equivocava.. la va agafar de la ma i va enfilar escales amunt.. perduda i sense saber on anaven mentre la Marta li deia..-On anem? vols que et porti jo a un bon lloc? un bon lloc? que deu voler dir? d'aquesta petita meuca ara podia esperar cualsevol cosa..
-vine.. fes-me cas.. acompanya'm...la Marta va agafar escales amunt com si conegues el lloc de tota la vida i va enfilar cap a l'esglesia.. tot entrant per la porta d'un lloc sagrat a la Sonia se li van venir a la memoria tantes imatges dels seus estudis a aquella escola de religioses... tantes hores estudiant.. tantes entremaliadures a les nits quant la germana Lolin no les veia.. tantes palles compartides amb les seves companyes.. la seva primera experiencia amb una altre noia.. es va començar a mullar.. anaven avançant entre fileres de bancs i imatges religioses i s'anava escalfant mes que si aguessin entrat a un sex-shop... mala puta la seva germana.. ni que ho estigues fent aposta...
-Entrem aqui.. no ens molestara ningu...
Al confesionari! la seva germaneta s'havia ficat a un confessionari i ara la feia seure al damunt d'ella (les dues no hi cabien prou be).. es seves cares eren ara molt juntes.. sentia l'aler d'ella al seu coll.. no savia ja si li era incomode o agradable, mentre la Marta li va començar a dir a l'oida..
-Em sembla que no saps a qui tens per germana
petita,reina..-Marta, no juguis que encara ens faran fora...
-No.. no ho faran.. et creus que es el primer cop que tinc algu a sobre aqui?
No s'e va adonar compte fins que els dits de la Marta ja eren prop de la seva tanga.. acaronant-li les cuixes per l'interior.. arrivant a l'entrecuix i fent que una
fredor li corres per l'esquena..-T'agrada Sonia? em sembla que ets una mica mullada ja...
- Marta..pero que fas? ets la meva germana petita..ets una nena!
- Tu deixam fer i despres em dius si t'agrada o no..
Cony si l'estava agradant!! la Marta li estava fent petons pel coll..molt suaus..apropantse cada cop mes als llavis de la Sonia..
-no..no ho facis.siusplau..no puc resistirme a un peto ben fet..
Acabava de delatar el seu punt feble.. els llavis generosos.. en forma de cor de la Sonia eren extremadament sensibles.. un cop havia conseguit escorres mentre un tio li follava la boca.. els llavis suaus de la Marta van tocar breument els de la Sonia.. i la germana gran es va desfer.. va deixar anar un suspir y els va entreobrir.. la llengua descarada de la seva germana es va obrir pas i va començar a dançar amb la de la seva Sonia.. sempre l'havia desitjat i ara la tenia entre els braços..mentre amb una ma li fregava el clitoris per sobre de la fina tanga.. ara completament xopa..l'altre s'havia endinsat a la camisa i acaronava el pit dret.. el seu mugro estava completament dur.. mentre.. la Sonia notava el gust de
semen que quedava a la llenga de la Marta...-mmmmmmm......... -un gemec se li va escapar pel coll quant la seva germana va fregar mes intensament la seva pipa... ella ja no sabia que fer.. ni que pensar... pero era a punt d'escorres i en tenia ganes.. aquella puteta l'havia posat calenta i havia de pagar per aixo.. quant la ma agosserada de la Marta va aparta la tanga completament xopa i li va introduir un dit al cony va pensar que ja no podria mes..pero al instant va notar el segon.. dos dits moventse dins d'ella.. el polze fent cercles al clitoris es va començar a correr com una boja...
-sssiii... mm.. siii... no pariss.. no parissssssssss... m'agrada.. si.... siiii... mmm.....-mentre la Marta li mossegava literalment la boca... contenta del que estava fent per la seva germana...
Completament extenuada.. amb la suor rajant-li per entre els pits.. els mugrosn encara inflats i una sensacio de benestar extrema.. es va capgirar cap a la Marta la va bessar als llavis amb tendressa...
-Marta.. pero com.. quan... deu meu.. que hem fet...?
-No et preocupis.. jo fa temps que sabia que t'agradaven les dones i tu a mi m'agrades.. t'havia de ferme veure com a una dona d'alguna manera no?
- Però tambe m'agraden els homes! -va rundinar la Sonia amb un mitg somriure..
- No pateixis que en coneg alguns que no t'els acabaras..
Una lluentor va neixer als ulls de la Sonia..no nomes la seva germana era tan agoserada com ella sino que ademes coneixia nois que era disposada a compartir amb ella..
-Marta.. t'estimo...
-jo tambe t'estimo Sonia..sortim d'aqui que fa molta calor..
-pero tu no t'has escorregut... no t'agrado prou?
-no..no es aixo... encara no hem acabat el dia.. deixam fer a mi...
Es van mig arreglar la roba abans de sortir com van poder i van marxar de la ma.. felices.. escales avall.. la una pensant en que mes li podria fer la seva germana avui que la sorprengues.. mentre l'altre treia del bolso un mobil i marcava de la memoria un numero... quasi be d'einmediat.. una veu contestava a l'altre banda..
-Diguim??
-Jeppe.. soc la Marta.. el pla ha sortit millor del que vam pensar.. estas ocupat??
-Esclar que no.. per tu mai.. vens ara?
-si.. venim les dues..
-ok.. fins ara..
Al cap de deu minuts el taxiles deixava a la porta d'una luxosa torre de la qual va pensar la Sonia.. aqui hi deuen viure dos iaios.. on em ficara aquesta ara..
El porter automatic es va obrir i vanentrar fins a dins com si la Marta la coneixes a la perfeccio.. d'una porta lateral va sortir un noi que devia tenir uns trenta anys.. moreno.. ben plantat.. nomes vestit amb un barnus curt i que va rebre a la Marta fenli un peto als llavis..
-Heu arribat desseguida... passeu.. tu deus ser la Sonia.. la Marta m'ha parlat molt be de tu desde fa temps.. -se li va acostar i li va fer un peto a la galta.. pero molt aprop dels llavis.. i a ella se li va tornar a eritzar la pell de l'esquena..
-Veniu.. us ve de gust un jacuzzi?
-Esclar que si - va dir la Marta desseguida.. deixant baixar la seva faldilla curta i les calces del Mickey i la Minnie.. la Sonia la va mirar... era preciosa... no se l'havia mirat mai com a una dona desitjable fins avui...i ara veia que havia perdut el temps.. es va desfer de la samarreta i la va fer caure a una banda.. mentre el noi aquell es treia tb el barnus i quedava completament nu.. ell va enfilar cap a un jacuzzi que hi havia a la habitacio del costat i la Marta el va seguir.. tot girantse li va dir a ella..
-Que no t'agrada la idea?estas tota suada i aixo et relaxara...
Sense estar massa segura de el que estava fent.. es va descordar la faldilla.. la va deixar caure a terra.. es
va descordar la camisa i junt amb els sostenidors de ras tambe van caure a terra.. nomes la breu tanga li quedava posada i la veu de la Marta la va acabar de
decidir..- Et banyaras amb aixo possat?
- Em.. no, esclar que no... -va dir treientsela i entrant a l'aigua calenta.. on milers de bombolles d'aire esquitxaven tots els racons del seu entrecuix i fentla començar a mollarse un altre cop.. en girar la cara va trobarse amb els llavis de la seva germana que s'apropaven.. que començaven a besarla de nou.. no.. no podia estar passantli un altre cop.. la seva propia germana...
-mmmm.... oohhhhhh.... mmmm.. aahhhhhhhh..... els dits de la Marta estaven sobantli el clitoris un altre cop.. aixo era molt fort... un moment que va girar el cap va veure que el noi li estava llepant el cul a la seva germana... la seva llengua entrava i sortia lentament del seu anus.. mentre la Marta gemegava de plaer..
-ssssiii... si.... m'agrada aixo... si.. mes endins... El noi.. veient que mes endins no podria amb la llengua es va posar de genolls a aquella banyera rodona... i llavors li va veure.. tenia una polla completament dura.. lluenta.. amb una ma la va apuntar al ull del cul de la seva germana i la va fer entrar d'un cop... sense presses.. pero sense aturarse... un gemec de la seva germana es va sentir ofegat a l'habitacio..
-mmmmmmmm...... .siiiii..... messs....-te..petita porca..te..t'agrada oi?
-siisiii..siiii..mmm.....mm..........mmmmm..... ....ooohhhhhhhhhh.....
Entretant.. la imatge que veia de la seva germana.. i les caricies que li estava donant al seu cony.. la Sonia era de nou a punt d'escorrers un altre cop...
mmmmmm.......mmmmm....aaaaahhhhhhhhhh..siiiisiiiii... siiiiiiii..oohhhhhhhhhhh....
Les dues germanes s'estaven escorrent alhora...gemecs de les dues se sentien per tota la casa.. mentrestant.. el noi tirava el cap enrere i deia..
-No puc mes.. no puc mes.. m'escorrooooooooo
La Marta se la va treire del cul i va girar el cap amb rapidesa.. amb el que se la va posar tota a la boca abans de que el primer xorro de esperma sortis del capullo d'aquell noi... dois.. tres.. era realment calent i no donava abast a empasarse tota aquella lleterada.. una mica li rajava per un costat dels llavis... i va ser quant es va girar cap a la Sonia i sense haver de dirli res es van fondre en un peto blanc impresionant... les dues es llepaven les llengues mutuament.. mentre ell les mirava complagut... el seu fal surava sobre les bombolles del jacuzzi mentre elles bebian amb avidesa el semen de la boca de l'altre...un cop van quedar les dues boques ben netes la Sonia va dir
-Marta.. m'impresiones...
-doncs encara no has vist res... -li va contestar ella...
Doctor Sorra
![]()
Volver al Indice de Sorra