Follem, per fi
 Miamó
Serà una follada única, vull que ho sigui. I quan jo em proposo alguna cosa…
Però no ens avancem. Aquestes coses necessiten  una bona preparació. Primer de tot cal que em relaxi. Potser una dutxa… No, millor un bany.

Deixo que la banyera s’ompli d’aigua ben calenteta , hi afegeixo aquell gel d’olor a lavanda tan especial i busco música per posar. Una barreta d’encens i  la llum tènue que entra a casa a través de les persianes mig tancades acaben de fer el clima acollidor que demana l’ocasió.

Les notes suaus del jazz de David Sanborn sonen de fons des del menjador mentres començo a despullar-me davant del mirall. Baixo  la cremallera del jersei blau  de punt  que duc, m’en trec les mànigues i el deixo caure lentament a terra. Faig el mateix amb la meva faldilla texana, que llisca poc a poc per les meves cuixes fins arribar als peus.

Al mirall s’hi reflexa ara la imatge del meu cos només cobert amb un dels meus conjunts favorits de roba interior de color negre i unes mitges de red, també negres. Potser no seré la propera portada d’Interviu  (segur que no) però en veure’m penso que no estic gens malament, no senyor. Encara em puc permetre una sessió de sexe com la que – espero – tindré avui.

Deixo  anar la cua  que recull el meu  cabell  i aprofito per fer baixar la mà pel cos. M’acarono  suaument el clatell, vaig cap a la galta i frego amb la punta dels dits el coll. No puc  evitar estremir-me pensant que d’aquí una estona ell ho farà per primer cop. Tantes insinuacions, tants jocs, tantes caricies fugisseres durant mesos! Per fi,  avui jo m’he decidit. Ja va sent hora de deixar-nos de tonteries i fer sortir els nostres instints més animals. Sí, sí, animals.  No vull  fer l’amor amb ell. Vull, necessito,  que cardem fins a caure morts  d’esgotament. I perque em poso  molt calenta només de pensar en les  seves mans enormes tocant-me per tot arreu, grapejant-me sencera, d’aquí una estona em llençaré damunt d’ell. I me’l follaré.

Amb la pell encara de gallina continuo recorrent-me els  pits per sobre de  la roba, com aquell qui no vol la cosa, només  dibuixant-ne el seu contorn i intuint el dels mugrons.  I segueixo… ja gairebé soc a la meva panxeta… mmmmmmmm, m’encantaria continuar baixant i donar-me una alegria. Però no és pas el moment. Cada divendres a la tarda ell fa el mateix recorregut, així que no tardarà ni mitja hora a arribar i  vull estar a punt.

No tinc temps a perdre però malgrat tot m’acabo de despullar també molt lentament. Tinc ganes de sexe  i  vull gaudir de totes les sensacions d’aquesta  nit segon a segon. Em trec  els sostenidors i els meus  pits grans i rodons queden alliberats. Ummmm…. Sembla mentida com tinc ja els mugrons. Fins i tot el meu subconscient està excitat.  En veure’ls així penso que necessiten uns mimitos  i  me’ls acaricio , els pessigo suaument i jugo  amb ells fins posar-los tan durs que  gairebé em fan mal.

En aquest moment les calcetes ja estan tan xopes que em comencen a molestar, aixi que me les trec. I  embolico  les mitges avall, despullant centímetre a centímetre les cuixes, els genolls… ara estic completament nua. Em poso dins la banyera i cluco els ulls  un segon mentre  em deixo endur per la sensualitat del jazz.

Mmmmmmmm…no ho he pogut evitar, ho juro.  La meva mà ja no és meva. Te vida pròpia i ella soleta se n’ha anat avall, avall fins el meu entrecuix. Els dits ballen amunt i avall de les  ingles acaronant-les i excitant-me per moments fins que em decideixo a anar més enllà.  Tinc ganes de corre’m. I com no serà el primer cop d’aquesta nit que ho faci crec que em puc donar  el luxe d’un orgasme rapidet abans d’anar per feina.  Vaig directa al clítoris i començo a fregar-me’l amb força. El noto infladíssim, a punt d’esclatar i això  encara em posa més calenta. No falla. Sempre que estic així la mà se’m torna  boja. No paro de fregar-me’l fins que noto un pessigolleig que s’extén per tot el meu cos. Les cames se’m tensen, l’esquena es doblega, apreto el cul… Em ve. Ja em ve l’orgasme i no faig res per  evitar-lo. Em deixo anar fins que  esclato en un gemec  increible. M’han d’haver sentit tots els veïns de l’escala.

Encara em tremolen les cames per la correguda quan me n’adono  de l’hora que és. Ell està a punt de venir! M’acabo de banyar amb presses i vaig cap a l’habitació. Em vesteixo de manera informal.  No vull pas semblar una lleona a punt de caçar la seva presa però si que vull sentir-me atractiva. Una faldilla negre pel genoll , una senzilla samarreta de punt color fucsia amb un escot insinuant i unes bambes de moda tapen el meu cos mig nu, ja que com a roba  interior només porto un petit bikini negre. No em recullo el cabell i em pinto els llavis amb un sensual color rosat, amb l’esperança que sigui una insinuació força clara pel meu amant d’aquesta tarda. Ja estic a punt!

Just a temps. El timbre sona i al contestar a l’interfon sento la seva veu que amb to formal em diu “Eissman, li  porto la comanda”. Li  deixo la porta del pis oberta  i com sempre l’espero a la cuina per agafar-li  els paquets que duu. Tinc tantes ganes de tenir-lo davant meu que no estic ni nerviosa.

Ja està aquí. Sento com les seves passes s’apropen. Em saluda amb el seu somriure encantador de cada dia. Intercanviem unes paraules  absurdes sobre els congelats que he  encarregat prèviament mentres no deixem de mirar-nos. De fet, no tinc ni punyetera idea de si em porta pèsols o gelat de  tiramisú,  ni m’importa. No tinc precissament aquest tipus de gana.

Li dono un bitllet de 50 euros per pagar la factura sense treure-li els ulls de sobre. I ho nota. Em fascinen les seves enormes mans de dits molsuts buscant nerviosament el canvi. Me’l dóna i, en roçar-nos, no puc evitar  acaronar-li els dits. Un rampell d’electricitat em recorre el cos i sense pensar-m’ho més li poso  mà sobre el paquet. Recony! Té la polla durísima. Està tan calent com jo, o més. M’encanta!! No paro d’acariciar-lo  per sobre de la roba i de fregar-me contra  ell. Suposo que en una d’aquestes arrambades ja s’ha adonat de que no porto sostenidors perque desde fa uns segons els ulls li brillen maliciosament i no deixa de magrejar-me els pits, d’agafarme’ls, pessigar-me els mugrons…

La  cosa  ja ha anat massa lluny com per quedar-nos jugant a la cuina, així que  el porto cap al menjador sense deixar-nos de petonejar i tocar. I  ell no es queixa pas, ni molt menys. Les seves mans es colen per tota la meva roba i em recorren sencera. Però no en tinc pas prou. Les vull sentir directament a la pell.  El dessitjo i necessito follar-me’l. El faig seure al sofà i sense dir-nos encara ni  paraula començo a despullar- lo. Sense punyetes ni jocs. Mentres cada llengua segueix fent barbaritats a la boca de l’altre li trec la roba molt decidida, amb pressa. Ell al.lucina. No ha tingut temps encara de reaccionar desde que s’adonat que avui he decidit tenir sexe amb ell.

Està completament nu. Seu ben espatarrat al sofà i no para de tocar-me. Mentres li treia la roba, les seves mans m’han recorregut sencera ja més d’un cop. Amb una tranquil.litat  pasmosa he notat com els seus dits descobrien cada milímetre dels meus cabells, del meu cos. I les nostres llengues s’han  tornat bojes. Si quan ha vingut estava molt calenta, després d’aquesta estona ja estic en zel.  Tinc els mugrons com a pedres, el cony empapat i fins i tot el meu cul vibra  esperant  el que li pot arribar d’aquí pocs minuts.

No puc  aguantar-ho més i m’assec damunt d’ell. El recorro amb la llengua començant pels seus llavis, baixant pel coll i arribant als mugrons. M’hi entretinc. M’agrada xupar-los, llepar-los…saborejar la seva pell i sentir-ne l’olor de prop per primer cop. I a la vegada les meves mans no paren de baixar escolant-se pel seu cul. Mmmmmmmmmm…sento com s’estremeix cada cop que li apreto les natges mentres segueixo jugant amb els mugrons. Fins que me n’afarto.

Li agafo la polla amb fermesa i començo a masturbar-lo  amb la mà, sense parar de moure-la. Comença a gemegar i a excitar-se més, si és que és possible. La polla està dura com una barra de ferro. Segur que està deliciosa. L’haig de probar. Llisco pel seu cos fins arribar-ne a l’alçada i li  faig uns quants petonets suaus per tot el tronc. Després començo a llepar-la combinant els moviments de la llengua amb carícies als ous. Els seus gemecs són tant forts que ofeguen ja el so del jazz que ve del menjador, o al menys jo ni el sento. La seva respiració accelerada m’indica  que està excitadíssim però en vull més. No em follarà si abans no em menjo la seva polla enorme i espectacularment dura.

Me l’empasso  de cop, fins al fons de la meva boca. Noto com la seva punta em toca la gola i, lluny de fer-me fàstic, em posa a mil. Només sentir-la dins em torno  boja i començo a xupar-la sense  parar. M’encanta veure la seva cara mentre tinc la seva polla a la boca. I sentir els  seus gemecs, cada cop més ràpids i forts, mentres creix.

Sé que la té a punt d’explotar però no vull pas que es corri  encara. L’haig de gaudir una estoneta més abans que es corri. Paro de menjar-me-la i mirant-lo als ulls li dic “la vull dintre”. Sense donar-li  temps a contestar, m’assec a sobre seu, agafo la polla i me la poso a l’entrada del cony. Ufffffffff…està espectacular. Realment serà un gust follar-me’l. Som-hi!

Em deixo  caure lentament sobre la polla. Estic tan calenta que el meu cony està mulladíssim i llisca sense problemes. M’encanta la sensació de saber que controlo perfectament com entra dins meu. Molt poc a poc i fregant cada milímetre de l’interior de la meva vagina. Contrec els meus músculs buscant el màxim plaer i sento com la penetració  és cada cop més intensa. A la vegada, l’augment de la intensitat fa que comenci a accelerar els moviments i que el monti bojament. Endavant, endarrera… amunt, avall… No tinc control sobre el meu cos. Ell m’agafa els pits i els magreja amb força mentres ja tinc la polla completament a dins. Els gemecs ressonen per tota l’habitació quan me n’adono de  que no puc més. Estic a punt de corre’m … ummmm….siii…les cames, l’esquena…tot el meu cos tremola… no puc esperar més  i …….ahhhhhh. Un orgasme increible em travessa sencera fins deixar-me sense forces ni per aixecar-me de sobre d’ell.

Encara asseguda sobre les seves cuixes i amb les cames fent-me figa per la força de l’orgasme només se m’ocorre mirar-lo i dir-li: “em sembla que el vespre comença molt bé, oi?”

Miamó

Tornar al index