|
|
Quant truques al timbre ja ho tenia tot preparat, esta tot a punt desde el moment en que vam quedar a les 9 en punt a casa meva.-Hola, Silvia, has trovat bé la adreça?
-si, molt bé, ha estat facil
-¿vols que sopem primer? potser seria mes relaxat.. aixi despres tindre temps de lligarte..¿portes posada roba de la que hagis de llençar com vam quedar?
No em contestes..els teus llavis es fonen amb els meus mentre amb una ma m'acaricies el ventre i l'altre m'apreta fort el braç..
-¿encara la penses trencar?
-no exactament, pero imaginat, de entrada et ligare al llit.
-no m'ho expliquis..fes-m'ho ara,ho necesito.
Et porto cap a l'habitació i les mans juntes les posso lligades al capçal,ets panxa amunt..-els peus...¿com t'ho estimes mes? lligats un a cada pota del llit, ambes cames separades ¿o lligats els tormells junts al mig del llit?
- comt'agradi mes, a mi em va bé de totes maneres
Et lligo una cama a cada pota del llit, no hi ha massa llum i es quant veus el reflexe a la ma un full d'afaitar pero nomes el veus un instant per que t'embeno els ulls, nomes sents la meva respiracio i la teva que s'agita mentre notesque pujo les faldilles i obro la camisa, poc a poc, boto a boto i notes que soc a sobre teu.
Estas suant pero t'excita la situacio, el cor et batega fort pero t'encanta la situació,sents la meva respiracio sobre la teva pell i amb la humitat de la suor sobre el teu ventre et fa sentir fredor i llavors es quant sents el full esmolat que es passeja per el teu ventre
- mmmmm...-comences a gemegar timidament
Vaig rodejante el melic, no se si pujar o bajar, no se que tallar primer, pero millor baixa, la notes a la cuixa que puja, arriba a les calces a l'alçada de la cuixa dreta... i talla la costura de les calces.. no et pots moure, si ho fas et podria tallar pero això és el que més t'agrada i el cor fa q es mogui el sostenidor de fort que et va. Llavors notes q el full puja per l'altre cuixa pero aquest cop no va cap a la cadera, puja per l'interior, tu ets ben oberta de cames i una gota de suor rellisca per la cuixa i es troba amb el full als meus dits.. començas a fer olor d'estar mullante i m'encanta la teva olor de famella calenta..
Amb dos dits agafo les calces a l'alçada del cony, les separo una mica i sents el soroll de la roba tallantse
-ufffffffff...mmmmm......
Ara ja es podem apartar cap a la banda esquerra,mentre sents la meva respiracio al pubis i quasi sense tocarte et passo un dit.si, estas mullada, molt mullada.. i com no saps si es el dit o el full primer t'espantes, despres en vols mes pero jo ja he marxat, ara soc assegut sobre el teu ventre, despullat, notes que estic calent, la notes dura contra el teu ventre, ja la tinc mullada tambien, goteja d'excitacio a sobre teu.. ja t'estaves oblidant del full d'afaitar fins que la sents sobre el teu pit tallant els sostens.. els talla pel mig.. entre els dos pits i l'obro cap a les bandes.
Un cop sense sostenidors sents el full que s'hi passeja per les bandes, puja fins al mugro... s'hi aparta.. i hi notes una altre cosa mes calenta.. mes humida.. te'l envolta i t'el xucla estirante'l... ara gemegues ja sense vergonya quant notes les meves mans una a cada banda del teu cap, ja la tinc durisima i molt mullada i notes que la frego amb els teus pits.. primer l'un... despres l'altre... posant atencio al mugro que ja el notes molt mullat.. la posso al mig i començo a fer-la pujar i baixar mentre tu ajups el cap,ambla llengua fora, intentes arribarhi pero nomes et frega un mica la llengua, no hi arribes mes pero ni ha prou per que en notis el sabor salat del meu fluxe.. l'assaboreixes.. en demanes mes pero jo ja he baixat. Ets realment calenta i mentre et beso els llavis m'atrapes la llengua amb ganes, xuclant amb força mentre jo et passo una ma per l'entrecuix i sembla que t'hagis pixat de mullada que estas.. el llançol esta xop completament. Hi posso la punta contra el clitoris i apreto.. no deixo que entri pero a tu ja et val, de moment pero ara soc jo qui en vull mes, la baixo una mica mes i te la faig entrar a poc a poc, gaudint del moment, notes com rellisca endins, grossa, obrint el cami fins a dins de tot mentre tu mous la pelvis, amunt i avall i ara jo et segueixo el ritme desembenante els ulls i ens mirem als ulls fixament, amb desitg, amb foc..
Sense deslligarte te la trec de dins i em dono la volta a sobre teu possant la meva boca entre es teves cuixes, agafante amb les dues mans per el cul..ara si q gemegues i movent el cap me l'agafes entre els llavis xuclant tots dos amb força..
Sento q t'escorres,mous la pelvis amunt i avall amb rapidesa,la teva respirasio s'accelera a traves del nas, per la boca es impossible i sentirho fa q m'escorri tb jo alhora clavante les ungles a les cuixes.. notes com m'escorro dins dela teva boca..
Tu no pots mes.. no t'ho vols empassar pero ja t'estas ofegant,aixi q la deixes sortir per un costat mentre s'hi queda un fil de semen q et penja i girant la cara cap a l'altre banda deixes q el meu semen sorti dels teus llavis baixante per la galta fins al llançol mentre tots dos respirem fondo.
Jo descanso a sobre teu,capiculats i semse mourem et deslligo els peus...despres em dono la volta..i et deslligo les mans..
No ha estat mala manera de començar la nit ,gens ni mica,i encara es dora..potser anem a sopar primer i despres ens donem el bany q ens tenim promès desde fa dies..a la banyera ho farem d'una altre manera..
Doctor Sorra
![]()
Volver al Indice de Sorra