Cruilla Diagonal-Ramblas 

Ho havia preparat tot amb detall.. feia dies que no quedavem perque els teus horaris de feina no ho permetien pero aquell dia havia decidit canviar-ho.. vam quedar a la cantonada de la teva feina i l'hora justa que tenies per dinar l'aprofitariem be. Algú podia pensar que era una encerrona i.. que caray.. ho era..

Et vas presentar amb puntualitat al lloc fixat.. duies una faldila per sobre del genolls i una samarreta ample, i tal com vam quedar.. no vam dir ni una paraula.. em vas mirar als ulls i la meva boca va buscar la teva llengua com un golafre la xocolata.. els teus llavis es van obrir per a mi i et notar com suspiraves suaument.. era veritat el que em deies.. jo et posava calent i tu m'ho posaves a mi.. ens vam recostar a la cantonada que fa la Rambla amb la Diagonal i vam seguir jugant amb les llengues. Notava com et desfeies sota els meus petosn i era el moment de que les meves mans anessin baixant. Van passar per es teus braços i et vam agafar per la cintura.. un cop allà van pujar fins als teus pits, acaronantlos per sobra de la samarreta primer.. entrant furtivament per sota despres i notant com se t'eritza la pell al pas dels meus dits fins arrivarte als mugrons. No portes sostenidors tal i com vam quedar, ets una noia obedient i aixo es d'agrair.. faig baixar la meva ma dreta per el teu ventre i disimuladament t'agafo per el cul, notant la seda fina de les teves calces; deixo que la meva ma s'avanci i enfila cap a la teva engonal que ja es humida; els teus llavis encara no s'han desenganxat dels peus pero ja et noto tota mullada. Amb un dit aparto la goma de les calces i et recorro el cony amb l'altre dit. Et noto mullada i ja estas gemegant per el nas mentre les teves mans m'agafen del cul amb força. Sense donarte compte una ma teva gira enrere i em comença a acaronar la bragueta q ja es inflada per tu. Amb el palmell pujes i baixes, fregant amb força sobre els Levis i ara soc jo qui comença a respirar amb força per el nas. La gent ens mira al passar per el carrer i aixo ens excita mes. Acostantme a la teva oida et dic..

-Silvia, vull follarte ara.. aqui..

-Ets boix tio -contestes mig gemegant sota l'efecte del dit que ja es dins teu xop del tot-som al mig del carrer, no podem fer ho aqui..

-Anem a aquell banc -et dic assenyalant cap a la Diagonal

Creuem amb celeritat entre els cotxes, i m'asento al banc.Tu seus a sobre meu, mirant cap a mi, i disimuladament t'apartes les calces i seus a sobre meu, deixant-la entrar tota dins teu.. ets tan mullada que entra sola, d'un sol cop, mentre tanques els ulls i la sents a dins.. inflant-se.. a punt de reventar.. m'has deixat massa calent a la cantonada i ho saps, ademes de que tens pressa, has de tornar a la feina. Et mous endavant i enrere, disimuladament, com fas quant parlem per telefon, fregant el teu cony enganxat a les calces d'humitat, sentint la tela de la cadira com si fos la meva ma.. ara ja em perdut el mon de vista.. et mous sense control a sobre meu, els vianants ens miran amb ulls desencaixats i algun cotxe ens fa sonar el claxon i tot.

-M'estic escorrent.. no paris, no paris malparit.. mmmm... ooohhhhhh...

Al mateix temps q tu t'escorres jo m'estic buidant a dins teu. Nomes un gemec ofegat mentre et mossego el coll i et clavo els dits a les natges amb força, cercant que no marxis,cercant d'entrar mes endins, buscant la teva matriu amb la meva llet que surt amb força molt endins teu.

Suats, mirem cap als costats i ens adonem que tothom ens mira, amb enveja, si, pero ens miran.. quant surto de dins teu se sent un soroll assemblat a una ampolla que es destapa i comencen a regalimar per les cuixes les meves lleterades.. et poses les calces un altrecop i dius

-Haig de marxar,si no torno a la feina ja em foteran al carrer

-¿No dines primer?

-Ja no tinc temps..ademes, ja te dinat a tu avui -em dius amb mig somriure..

Creues el lateral de la Diagonal i desapareixes per la porta d'aquell edifici, la suor mulla l'esquena de la teva samarreta, i l'edifici em mira com, arrepenjat al banc encara, amb la suor al front i el plaer als ulls, nomes dono voltes a com passar una nit amb tu. Amb una en tindria prou,de moment..

Doctor Sorra

Volver al Indice de Sorra