|
|
Ara ja som mes tranquils i podem anar com vam dir cap a la banyera..tambe forçosament perque som tots dos enganxifossos,jo del teu fluxe,tu delmeu semen,tots dos de les nostres suors barrejades..
Arribem al bany i trobes una banyera prou gran,ben plena d'aigua molt calenta i molta escuma al damunt..t'agrada el que veus..-qui es banya primer? tu o jo?
Una ombra de decepció creua la teva mirada..pensaves que ho fariem tots dos alhora pero no em contradius i contestes
-jo primera...no em sento bruta i empastifada per tot arreu..
-va bé..entra a l'aigua..
Hi entres i no pots evitar notar que et crema una mica..et sumergeixes dins la banyera i seient dins l'aigua començo a ensabonarte..primer el cap,rentante bé els cabells,aplicant una crema suavitzant i fente un lleuger massatge que et fa tancar els ulls per un instant..t'estas relaxant i m'agrada.Baixo amb el sabó per la teva esquena..no faig servir esponja,nomes les mans i t'agrada sentirles sobre la teva pell nua..
-aixeque't Silvia
Et poses dreta i segueixo ensabonante per el davant,els pits tremolan sota les fregues suaus que et fan les meves mans amb sabó,segueixo baixant per el ventre i salto als tormells.T'ensabono els peus,primer el dret que posses sobre el canto de la banyera,despres l'esquerra canviant de postura i segueixo pujant per els genolls,les cuixes,l'interior d'elles fins arribar al teu cony..amb la ma plena de escuma començo a fregarlo amunt i avall..t'agrada i no ho pots disimular,i mentre amb l'altre ma et pessigo suaument un mugró tu tornes a tancar els ulls.Els tornes a obrir per un moment i pots veure que torno a ser completament empalmat i em dius amb veu tendra..
-entra a l'aigua i folla'm
-no,faré una cosa millor-et dic jo mentre agafo la dutxa i t'esbandeixo bé de tot el sabó que et queda al cos-surt de l'aigua que t'haig d'eixugar
I agafant una gran toballola et començo a assecar els cabells, baixant per l'esquena i fent el mateix recorregut que abans havien fet els meus dits amb el sabó.Un cop eixuta i posante una curta bata de seda sense res més a sota et dic mentre jo entro a l'aigua
-seu a la tapa del videt,vull que tanquis els ulls i que et masturbis per mi.
Obeeixes sense xistar,fins ara fentme cas no t'ha anat tan malament, i seus al vidat, a mig metre escàs de on jo soc, amb les cames obertes i amb els teus ulls tancats et comences a passar un dit per la clenxa, amunt i avall,mentre jo em deixo enfonsar el cos a l'aigua, encara molt calenta.M'arrepenjo enrere posant el cap al canto de la banyera i mentre et miro tocarte em començo a acariciar jo. No pug evitarho,m'agrades,m'agrada mirarte,veure com et toques el cony,ara depilat del tot per mi..i dic depilat per mi perque quant ens vam coneixer no t'el depilaves,o no tant al menys,i ho has fet per mi...
-No t'escorris Silvia,aixequet i ensabona'm
-Mala llet..-dius entre dents mentre t'aixeques i comences a ensabonarme el cos..eres ben calenta ja i necesitaves escorre't..Passant lesmans amb sabó per el meu pit,baixant avall m'ensabones i t'adones que començo a fer panxeta..vaja sorpresa,aixo vestit no es notava,penses per tu mateixa..
Ara ja me l'has agafat amb una ma i mentre me l'aguantes amb l'altre la descapulles i m'hi poses sabó,començant a fregar amunt i avall,notant com creix per moments dins els teus dits..ho fas massa bé,saps? tens el ritme precís,ni massa depresa ni massa lent,ara ja no es rentarmela,ara es una palla el que m'estas fent.Notes que el cony et comence a regalimar un altre cop..ja la tinc durissima,la veus amb els capullo ben gros,morat,sortint entre els teus dits,i la meva veu et fa sortir dels pensaments
-ja n'hi ha prou,esbandeixme i aixuga'm.
Ho fas,passant l'aigua calenta de la dutxa per el meu cos i un cop jo surto de la banyera amb un altre tovallola segueixes el ritual que abans havia iniciat jo per a tu..començar per el cap..el pit..t'agenolles a l'alfombreta del terra i em comences a aixugar els peus. Seguint per les cames amunt et notes alguna cosa humida que et raja al braç i aixecant el cap et troves amb la meva polla a l'alçada de la cara,quasi be dura del tot un altre cop..el que has notat es un fil de fluxe que penja de la punta i sents que necessites ficartela a la boca.. es una cosa que t'encanta i més d'aquesta manera que està ara, per notar dins la gola com acaba de creixer..et mulles els llavis amb la llengua i em mires als ulls com demanat permis.. saps que m'agrada follarte la boca pero jo el que vull es que m'ho demanis, ho saps i ho fas..
-deixamela posarmela a la boca..
-que vols ferm-hi? vull saber-ho
-deixam posarmela a la boca, deixam lleparla, mossegarla..
Amb les mans t'acompanyo el cap endavant i te la fiques tota d'un cop dins la boca.. maravellós... m'ha semblat tocarte el fons de la gola ambla punta i no puc evitar possar els ulls en blanc mentre unes gotes de suor em comencen a baixar per el front.. sense esperar més comeces el moviment endins i a fora, repetintlo, fent me gemegar de gust, i tu gaudint-ho tant com jo.. he arribat a creure que t'ho passes tant bé xupantla com follant..i encara haig de provar de follarte els mugrons amb ella..aixo t'ha de tornar boixa per lo sensibles que els tens.. Les meves mans son al teu cap, portant el ritme i un cop que baixo la vista et veig que estas asseguda sobre els teus talons i amb el cul ets fent un moviment endavant i enrrere que et fa fregar el cony amb els tormells.. la olor de cony calent, l' olor de fluxe de dona s'exten per el bany i m'agrada pero no podem tornar a follar, al menys no abans de sopar.. i si segueixes un cop més em faràs que m'escorri dins dela teva boca un altre cop. T'aturo, te la trec de la boca i et dic
-encara no,tranquila que tenim tota la nit..anem a sopar..
I tu sents una mica de rabia un altre cop.. un altre cop ni t'has escorregut ni m'ho has fet fer a mi tampoc.. com a dins de la banyera o com asseguda al bidet. Necesites escorret,ho saps i jo tb ho sé..i jo estic jugant amb aixo..em posso un barnús granat i agafante de la mà ens dirigim cap a la terraça.
Doctor Sorra
![]()
Volver al Indice de Sorra