|
|
Al sortir notes l'aire fresc a la cara i ho agraeixes,aquell bany semblava una sauna amb l'aigua tan calenta,els vapors,i les suors que em tingut amb tanta fregadissa..seus a taula mentre amb lesmans acompanyo la teva cadira,la taula es ben parada,m'assento al davant teu i com es una taula de vidre aixo em dona una visió clara de les teves cames creuades,l'una sobre l'altre.La bata curta que portes s'ha pujat una mica i em deixa veure bé les teves cuixes.De una font que hi trec la tapa hi surten uns plats amb marisc i cluïsses que comencem a menjar quasi sense parlar,peró sense deixar de mirarnos als ulls..tu mires com amb la meva llengua atrapo la carn de les cluïsses estirantla cap a dins,assaborintles mentre tanco i obro els ulls amb mandra i tu em respons sense paraules pero amb un gest similar,ficante un llagostí a la boca amb dos dits i assaborin't-lo amb plaer..intercanviem un somriure i seguim menjant mentre parlem de tot alló que feia dies que no en parlavem..la feina..la nena..el nen..entre gambes i ostres i sense voler-ho ja portem entre tots dos mes d'una ampolla de blanc pescador i els somriures ja es tornen riures per qualsevol comentari..ambla relaxació de la xarrada no t'has adonat (o si??) de que has obert una mica les cames i la bata sedosa ha lliscat enrere,deixantme veure a traves del vidre el naixement del teu pubis,i no puc evitar posarme calent un altre cop..ja m'he quedat dos cops a mitges abans,primer amb la palla que em feies ensabonantme i despres ambuna mamada genial al aixugarme,ara ja no et deixare escapar..treient el peu de la sabatilla que porto pujo la cama i amb el dit gros començo a acariciarte el genoll per la part de dins..primer no t'ho esperaves pero no per la sorpresa t'agrada menys i inconscientment obres una mica mes les cuixes deixant que puji per l'interior,acariciant cada cop mes aprop del teu cony que comença a suar,comença a palpitar un altre cop.
Com si no l'hi donesis importancia segueixes explicantme tot aquell avorrit tema de les subvencions que doneu a la feina al teu departament,com si a mi m'importes alguna cosa a qui doneu els calers..no vols que es noti pero el cor s'et surt ja per la boca.el batec del teu cor fa que ritmicamentes noti a la part superior de la bata que descuidadament s'ha obert tb per dalt i em deixa veure el teu pit,q com tu bé em vas dir un cop no es massa gran pero si maco i ben possat..
-Silvia, ara es quant venen les postres-et tallo
-i que tenim de postres?-em dius mirant que a la taula no hi queda cap plat sense destapar..
-tu ets el meu postre,despres tindras el teu-et dic aixecantme de la cadira i agafante per les aixelles aixecante a tu tb..et porto a coll fins a una mena de balanci que hi ha a la terrasa i posant-hi amb cura,obro les teves cames deixant que puji del tot la bata a la cintura i colocant els teus tormells envoltantme el coll..i es quant ho notes..notes la meva llengua humida que comença a recorrer la teva figa,per els llavis amunt i avall,em vull beure tot el teu fluxe i tu ja ets gemegant..fins que arribo al teu clitoris...l'envolto amb els meus llavisi xuclo amb força.Les meves mans son als teus pits envoltante els mugrons i tu mous el cul amunt i avallbuscant que la meva llengua trobi el millor contacte amb el teu sexe.Aixecantme t'agafo un tormell amb cada ma i et demano..
-et sembla que ets prou mullada com per ficartela tota d'un cop?vull follarte Silvia..vull follarte com no t'han follat mai..
-si..si..ficamela tota..ara mateix m'entraria d'un sol cop qualsevol mida..estic massa mullada.estic a punt d'escorrem..ficamela ja..
Quant ja pensaves que te la clavaria d'un sol cop veus amb sorpresa que pujo una micames amunt i ajuntant els teus pits et començo a fregar el capullo per els teus mugrons..t'encanta..et torna boja aixo oi que si?notes com t'els apreto,primer el dret,despres l'esquerra,i cadacop que notes com llisca sobre d'un dels teus mugrosn el cony s'et mulla una mica mes..si es que encara es pot mullar més..
Ara si..ara baixo i enfilant per la dressera,apoiant la punta a l'entrada del teu cony em deixo caure i el pes del meu cos fa que entri a dins teu com un ganivet calent a la mantega..nomes un crit teu de plaer i un gemec meu a l'hora..
-aaaahhhhhh.....siiiiiii........
-mmmmmmmm....ohhhhhhhhh......mmmmmm......
Un,dos,tres moviments dins teu..et noto calenta,el teu cony em crema i ets a punt d'escorret..em jugat massa abans de sopar i no aguantarem massa aquest ritme...
-vols que afluixem una mica??..-et dic entre gemecs..
-no..siusplau..no,no paris..m'estic escorrent... m'escorro... mmm... ohhhhh....
Es senten un parell de crits que surten del teu coll i jo estic tb a punt d'escorrem..em dius..
-no paris..follam una mica mes..una mica mes...siusplau...
No se quant mes de temos podre aguantar..haig de tenir les dents apretades i mirar de pensar en un altra cosa perque estic que no puc aguantar mes..m'aturo una mica i et dic..
-si et mous un milimetre no podre parar ja..
-vine..follam la boca..-em contestes entre gemecs..
Seus a la vora de la tumbona aquesta i obrint les cames m'hi coloco jo al mig,la polla a l'alçada de la teva cara, descomposta pel plaer i d'una bocanada te la possas dins la boca..me la xupes massa bé..endins i enfora.. t'agrada,ho disfrutes i es nota..les teves mans al meu cul,apretant contra tu per que no se t'escapi,per no perdre ni una gota..i al cap de tres o quatre cops de cintura em començo a buidar dins la teva boca..el meu semen surt amb força baixant per el teu coll avall i tot aixo et fa escorret un altre cop..no ho has pogut evitar..es un orgasme purament mental..el notar lameva llet a la teva boca, empassantela, rajante per els llavis la mica que s'hi escapa t'ha fet arribar al maxim del plaer que es escorret sense que ningú no et toqui..veig com mous el cul endavant i enrere a la tumbona,accelerant el ritme del teu orgasme mentre per el nas et surten els ultims gemecs que et queden a dins...
Lentament les nostres respiracions van tornant a la normalitat..les teves mans llisquen del meucul avall per les meves cuixesi les meves mans que abans t'agafaven del cap per que no desenganxesis la boca de mi ara t'acaricien el cabell roig..aixecant la teva mirada amunt, ajupint jo el cos per ferte un peto als llavis..res a veure amb la voragine de sexe que em tingut des que has arrivat..un petó tendre..quasi be sense tocarnos...t'agafo de la mai caminem cap a dins..caminem cap al llit...
Doctor Sorra
![]()
Volver al Indice de Sorra