MEMÒRIES D'UN IMPÚDIC :
DISBAUXA A LA FRANCESA (1ª part )
Si vols que et digui la veritat, jo penso que realment sóc un heterosexual convencional. Per bé que, moltes vegades, les maniobres d'algún ditet savi dins el meu cul m'han enfortit l'escalfamenta. Però, malgrat que crec que no sóc bisexual, he tingut diverses experiències d'aquesta mena. Clar que quasi sempre després d'anar molt cremat. De fet, que em donin pel cul, si no em fan mal, em resulta bastant indiferent, no em diverteix massa (fora de casos bastant excepcionals). Però es cert que, segons com vagi el sarau, gaudeixo igual cardant-me el culet d'una "tia" que d'un "tio". O d'una bona mamada, feta per ella o feta per ell. A mi tan sols m'interessa que, qui me la mami, me la mami bé. De totes maneres, si puc triar, sempre preferiré millor un bona xuclada o un bona ullera d'una dóna que d'un home. Encara que només sigui per l'estètica. ¿No sé si m'entens? Doncs bé, te'n explicaré una de fa uns anys que és prou il•lustrativa.

Va ser amb una parella francesa. Els vaig conèixer en un bar de trobades, a Barcelona. La Floren (la meva dona de fet) era de viatge per a uns dies. I a mi se m'havia acabat ja el repertori de palles. M'ensopia prou, aquell dissabte, en "el llit d'italiana mida", que diu el Raimon. Així, doncs, vaig sortir a fer un tomb. I no sé com vaig anar a parar a aquell bar, on més d'un cop hi havia estat amb ella.

Duia ja un bon temps a la barra, bevent whisky i fent-la petar amb la relacions públiques i amb el cambrer, els qual m'havien reconegut. I, aleshores, van arribar ells dos i ens van asseure al meu costat. Se'ls veia excitats i un pèl passat de voltes i... d'alcohol. En veu alta i en francès, van engegar un alegre xivarri. S'estaven organitzant un programa de porcades íntimes "per d'aquí una estona". I també, de vegades, s'enfotien -sobretot ella, que semblava la més embalada- de l'aspecte o de les actituds de gent del local.

Curant-me en salut, els vaig dir en francès que m'estava assabentant de tot. ¡Oli en un llum, tu!: es van fer un tip de riure i em van invitar a un altre whisky. Realment, de seguida ens vam caure bé, vàrem connectar amb tota naturalitat. Qüestió de feromones, penso. Perquè, com saps, jo, ni de jove, he estat mai un guaperas. Per més que, de lligar, he lligat de tant en tant. La Floren sempre m'ha dit que estic millor nu que vestit. I especialment s'enfot del meu cul: "petit i estret, de mariconet". El cas és que mitja hora més tard ens havíem posat d'acord. Vam decidir de muntar-nos una petita festa al seu hotel. Tant bon punt que vàrem entrar a l'habitació, vam anar per feina. En un tres i no res, estàvem en pilota picada. La Nadine -una rossa grassoneta que passava dels quaranta, però tota un fogot-, sense avisar-me, se m'empassà la cigala igual que una sangonera i va començar una mamada golafre. De cop, em llepava la fava a poc a poc, resseguint-me el frenet; de cop, cruelment m'escanyava la verga amb una poderosa xuclava fins que se l'englotia sencera. ¡Renoi, quin gust! Ben aviat, la sang, el cervell, tota la meva carn, s'em va quedar reduïda a 16 o 17 centímetres de pixa enfurismada, a punt d'ejacular. Jo m'esforçava per retenir la lletada que em bullia dins dels collons. Però la llengua, el llavis, la gola i les dentetes d'aquella bandarra madura m'encenien guspires de delit per tots els meus nervis. Vés per on la Nadine m'estava fent gaudir d'un autèntic "francès"; en aquest cas amb denominació d'origen i tot.

Vaig demanar-li que parés, que em deixés refredar una mica la polla, perquè no volia escorre'm encara. L'Henri ens havia estat espiant tota l'estona com si preparés un acurada estratègia d'atac. Ficat, com jo, a la segona meitat de la cinquantena, mantenia un cos, sinó massa atlètic, amb molt poc greix. I amb una bite de mides comparativament correctes. Se'l veia plàcid, segut al sofà, mentre fumava i se la pelava desmenjadament, per tal d'apuntalar la trempera. Llavors, com qui no vol la cosa, em va preguntar si jo "també" era bisexual. Li vaig dir que, tècnicament, no. Però, en plena eufòria per la mamada experta de la Nadine, s'em va ocórrer cridar que aquella nit estava engrescat per a qualsevol cosa.

No trigaria gaire de saber què entenien ells per "qualsevol cosa". Va ser quan me estava menjant la chatte de la Nadine. Ella jeia al llit de sobines i jo, damunt, m'amorrava a aquella figota sucosa i salada, on hi cabien mitja dotzena de llengües com la meva. Embogida, em demanava amb frisança:

-Lape-moi, lape plus dur... petit cochon...!!"

L'Henri, aprofitant que en aquella positura jo exhibia el paner sense romanços, va començar a palpar-me l'anus. Me'l va anar lubrificant amb una crema hidratant que feia bona olor. I, alhora, em fregava l'esfínter i ficant-hi el dit per dilatar-lo i acostumar-lo.

En un moment donat, amb els llavis, vaig caçar el clítoris carnós, molsut, de la Nadine i li vaig fer un seguit de xuclades. Sense parar de llepar-la, li vaig estirar aquell pilotet fins gairebé empassar-me'l. La Nadine es posà a grinyolar com una truja per Sant Martí. Em va forçar el cap contra la vagina (ara tota amarada de sucs i de saliva) i m'obligà a ensorrar-li mitja cara dintre d'aquell cony de balena. Tot seguit, va tenir un orgasme de la gran hòstia, ple d'espasmes i contraccions salvatges. Però, en comptes de relaxar-se, amb la patata encara palpitant i tremolosa, es va posar a quatre potes, alçant ben bé el cul. I em manà:

-En levrette...! Prends-moi, salaud!.

Dit i fet, d'una tirada, vaig embeinar-li tot el semaler dintre el recte. De bé segur, aquell gros cul devia estat treballat a fons manta vegades, perquè la virosta m'entrà folgadament i fàcil. La punyetera, només sentir el farciment, es posà a remenar-lo com un fera. A més, al mateix temps, em va exigir que la masturbés amb tres o quatre dits.

Com et pots imaginar, en aquells moments, jo ja no sabia on era ni que em feia. Sols tenia unes ganes folles de descarregar tota la llet que em cremava l'escrot, que em feia gemegar com un bacó i que m'inflava els ous fins fer-me mal. I vet aquí que el fill de puta de l'Henri em va obrir les natges i, a traïció, em va anar enculant lentament amb el seu braquemart. El molt cabró se la sabia ben llarga. Ajustat al ritme de la Nadine, es va dedicar a follar-me delicadament però sense pausa. Jo notava com aquell garrot ert m'anava excavant les entranyes fins el còlon i, no obstant això, no em feia sentir res: ni dolor ni tampoc plaer prostàtic. De fet, aquell repartiment de sensacions m'havia aturar momentàniament les ganes d'escorre'm. Uns segons, només. Perquè, tot seguit, estimulat per la remenada de la Nadine i esperonat pels seus crits guturals, li vaig buidar tota la lleterada calenta dins dels budells. Simultàniament, tot el meu cos va ser sacsejat per una onada incontrolada d'un plaer tant punyent com efímer. Em vaig sentir com surant dintre l'ull de l'huracà de la luxúria. Només em feia nosa la cardada perseverant de l'Henri que no s'acabava mai. Instintivament, vaig començar a estrènyer l'esfínter anal per tal de lliurar-me de la seva bite. Allò va ser definitiu. Aviat i molt sòbriament, l'Henri es va escórrer dintre meu.

Jo ja m'havia després de la Nadine que continuava tombada d'esquena sobre el llit i sense deixar de masturbar-se. En canvi ell, malgrat que s'havia buidat com jo, no se'm desenganxava, la qual cosa em feia témer que volgués fotre'm un altre clau. Però no. Uns instants després l'Henri arrancava de la meva ullera aquella titola ja tova. Es deixava caure al meu costat, fins jeure a terra de cara al sostre. Jo estava de genolls, amb la cara enfonsada al llit, tal com m'havia deixat. Sentia com em regalimava la seva bava pel forat del cul i s'esmunyia cames avall. L'Henri, que semblava ben sadollat, amb la mà afectuosament em va repassar la regatera per tal de netejar-me els filets d'esperma.

Tot d'una, amb els dits plens de grumolls d'un semen llefiscós, se'n va anar fins la Nadine. Ella, després d'encadenar dos o tres orgasmes, semblava que s'havia relaxat una mica. L'Henri va fer-li escurar els dits, un a un. Aleshores, aquell tros de putota nimfòmana, mentre es llepava els llavis, em va preguntar si no coneixia jo alguna amiga que pogués venir a fer-s'ho amb nosaltres. Vaig dir-li que, així de cop, no en sabia de cap; sols la meva parella; i era de viatge.

-Domage... -mormolà.

Però, llavors, se li ficà al cap que l'Henri havia de trucar a qualsevol garce. O, si doncs no, que volia que la cardéssim tots dos a la vegada. Ell, que estava obrint una ampolla de cava del mini-bar, li va contestar que potser més tard, que tal vegada nosaltres dos ja en teníem prou per aquella nit. La Nadine es va emprenyar una mica, però de seguida tots tres ens abraçàvem, ens petonejàvem i brindàvem per "l'obscenitat i el sexe entre amics". Després de beure'm la copa, vaig recollir la roba per a vestir-me. Però l'Henri, amb un gest masculí, em passà el braç per les espatlles i em clavava un parell d'assots a les natges. Em demanà que, si no tenia res d'urgent que fer, em quedés a dormir amb ells. I picant-me l'ullet, em organitzar plegats una bona grosse matinée.

-Si, madame, repose un petit peu -afegí, en veure que la Nadine començava un altre cop a rascar-se el parrús.

I m'hi vaig quedar.

El Well-Werd

Volver al Indice Well Werd