Sensacio d'humitat
Princeseta
Em vaig despertar a la 1 de la matinada amb una coneguda sensacio d'humitat entre les cames.

Em vaig posar a pensar en ell i en la manera que haviem fet l'amor el dissabte i llavors encara em vaig posar mes calentona, no sabia si trucar-lo per telefon i demanar-li que em tornes a fer una visita, doncs ja era molt tard, o agafar el vibrador de la tauleta de nit i jugar-hi una mica.

Vaig decidir enviar-li un missatge al mobil dient-li :-estic calenta i et necessito a dins meu, al cap de 30 segons ja em trucava dient que venia, em vaig anar a fer una dutxa rapida, i em vaig posar a imaginar el que em faria posant-me mes i mes calenta.

Va trigar uns 15 minuts vaig obrir la porta amb uns calssotets de cors que m'havia regalat el meu primer novio i una samarreta.Ell anava molt ben vestit, tornava d'un sopar molt important de feina. Em va abrassar i me'l vaig emportar de la ma, cap a la meva cambra. El vaig comencar a despullar lentament tot besant-lo, i ell em deia: tu sempre t'has de sortir amb la teva. Ell em va comencar a llepar i posar-se els dits de la meua ma a la boca, mentre m'acaronava el voltant dels pits amb la ma, sense arribar a tocar-me els mugrons. Em besa amb tota la seva llengua i la humitat del meu entrecuix era mes que notable. Em llepava els pits la panxa, l'entremig de les cuixes, els dits dels peus i jo gairebe vaig tenir un orgasme.A la fi es va posar a lleparme el cony amb molta fruicio com si menjes un plat delicios, i em posa els dits a la vagina mentre em passava tambe tota la meua humitat cap al ullet del cul, tenia la seva llengua al meu clitoris, i els seus dits a dins els meus forats,el plaer era inimaginable, aixi que vaig tenir un orgasme bestial, que en lloc de cansarme em va excitar mes del que estava abans.

Li vaig treure els calcotets i li vaig llepar la polla i els ous fins a posar-li tot ben dret, amb la ma li acaronava el darrere i em mullava els dits amb saliva per tal de entrar-li amb mes facilitat al culet, ell cridava de plaer, pero no el vaig deixar correr, em vaig posar damunt d'ell i el vaig follar com una desesperada, la seva polla era inmensa i m'omplia i em donava un plaer acollononant!

s'estava a punt de correr i vaig parar vaig sortir i em vaig posar de costat a ell pero donat-li l'esquena ell es va acostar i em va embestir per darrera,tocant-me a la vegada el clitoris i jo m'estaba tornant boja de gust, tenia els ulls en blanc i vaig tenir un altre orgasme, despres ell va sortir i em va dir que l'acarones que no tenia preservatius el vaig acariciar i ell a la vegada em posava 4 dits al interior de la vagina i amb moviments rapids em convulsionava tot el cony aixi que vaig tenir un altre orgasme, em vaig amorrar a la seva piruleta i li vaig llepar com si fos un caramel fins que es va correr i jo em vaig beure la lleteta abans d'anar a dormir.

Princeseta

Volver al Indice