La Calma
Etsukai
La vaig mirar i vaig abaixar el llum. Ràpidament vaig fer-li un petó, un llarg petó a la boca per continuar baixant, després, a través del coll, ella va tancar els ulls i va deixar-se dur.

Jo continuava petonejant-li el coll quan vaig apujar-li la brusa i vaig destapar-li els pits, vaig baixar fins a llepar els seus mugrons mentre la meva mà s’introduïa dins els seus pantalons, ella m’abraçava i obria les cames per facilitar-me la feina.

Llavors vaig continuar baixant fins al melic i, molt lentament, vaig descordar-li els texans i els hi vaig començar a abaixar mentres ella mateixa es treia la brusa i els sostenidors, deixant a l’aire dos preciosos pits.

Ella em va mirar amb una mirada de complicitat i em va picar l’ullet, va ajudar-me a baixar-li els pantalons i va obrir ben fort les cames. Jo vaig continuar, molt a poc a poc, a acariciar-la per sobre les calces, quan vaig notar una certa humitat i vaig apartar les calces per descobrir-li davant meu aquell preciós conyet.

Com si es tractés d’una rosa vaig apartar lentament els seus llavis superiors i vaig començar a fer cercles al seu voltant amb la meva llengua, mentre amb el dit index, humit pels seus sucs vaginals, li acariciava el culet. Ella movia inquieta les cames i cada cop estava més humida, així que jo vaig intensificar els moviments de llengua fins a xuclar-li el botonet molt suaument. Va durar una estona, després em va dir que parés, que m’estirés panxa amunt i em relaxés.

Així ho vaig fer, ella es va col·locar a sobre i em va fer un petó, em va treure la brusa i va descordar-me la bragueta. Mentre es movia suaument sobre meu va començar a petonejar-me el coll, va continuar baixant per entretenir-se una estona amb els mogrons.

Aleshores em va fer treure els pantalons i els calçotets. Em va mirar la minga i va somriure, estava més dreta que un campanar. No va tardar gens en col·locar-se-la davant la boca i llepar-la per la punta molt lentament. Jo no podia més i vaig agafar-la per el clatell, em va mirar amb cara de bona nena i se la va ficar a la boca mentre començava un moviment de vaivé cada vegada més depresa. Començava a llepar-la per la base pujava fins a la punta i se la introduïa a la boca tot xuclant-la, de tant en tant deixava anar un fil de saliva. Jo ja no aguantava més. En aquell moment va acabar de treure’s les calces del tot i va introduïr-se la meva minga a poc a poc dins el seu conyet calent. Ella es movia sense parar amunt i avall, endavant i endarrera, fregant-me els pits a la cara fins que es va cansar i va caure damunt meu, em va abraçar fort i va fer-me donar la volta. Ara em tocava a mi.

Vaig posar-la de costat i vaig col·locar-me darrera seu, li vaig tornar a introduïr la minga i vaig penetrar-la de nou. El moviment era cada vegada més frenètic i ella em feia petons cada cop més intensos. Va durar una estona fins que vaig buidar-me completament dins seu. Ella va caure de de capervall sobre el llit, em va fer un petó i va dir-me bona nit.

Etsukai

Tornar al Index